Sa travessa de Mallorca GR221 Ruta








Fa 2 anys, al 2018, durant els dies de pasqua, dos amics meus i jo varem emprendre una sortida de 3 dies per la #serradetramuntana.

El primer dia varem caminar 30 i pico km des de Lluc fins a Soller. Pasarem per les cases de neu d'en Galileu, el puig de Sa Massanella, el Gorg Blau, Cuber, font des Prat, barranc de biniaraix i biniaraix.
Va ser una experiència inoblidable, que vaig viure amb il·lusió i que ara, sapiguent que no ho puc fer, me fa apreciar encara més aquells moments amb ells i amb ella, la naturalesa.

La serra té tant de racons meravellosos, que hem de cuidar, estimar i protegir. Igual que els meus amics, que són unics, amb aspectes forts i febles, que fan que els estimi i aprecii.










El segon dia caminarem des de Soller fins passat esporles. Pasarem per Deia, Sa foradada, Valldemossa, pujarem per un puig que quasi ens mata, ens perdem, haguerem de tornar enrera i trobarem el cami de nou.
El segon dia va ser molt dur, moltes ganes d'abandonar, el cos ja estava cansat i seguiem endavamt amb uns 15kg de motxilla a les esquenes. Teniem un repte, arribar a Andratx i fer la part més guapa de #satravessa. Ens queda el tercer dia.










Fa 2 anys, durant els dies de pasqua, dos amics meus i jo varem emprendre una sortida de 3 dies per la #serradetramuntana.

El tercer dia varem caminar 30 i pico km des d'Esporles fins a Andratx. Pasarem per les cases de Planicia, banyalbufar, estellencs, sa coma d'en Vidal, fins arrossegar-mos fins Andratx. Els peus, els genolls, s'esquena... Tot ens feia mal.

En arribar el conta kilometres ens marcava 99km. Just ens quedava forçes per fer una cervessa al bar, pero 1 km més i aconseguiem fer 100km en 3 dies. Aixi que me vaig posar a correr per Andratx, s'adrenalina d'haver acabat m'anestesiava qualsevol mal.

Llavors, uns dies mes tard vaig fer entrega d'una medalla personalitzada a cada un dels dos que varem aconseguir la nostra meta, fer Sa Travessa de Mallorca.












Al 2013 vaig fer una part i al 2014 l'altre. Pero al 2018 la vaig fer en tres dies.

Aqui fotos i ruta del 201-2014: https://grantawilliams.blogspot.com/2016/11/grant-williams-walks-107-km-sa-travessa.html

0 Comments:

Post a Comment