𝗚𝗿𝗮𝗻𝘁 𝗔𝘀𝗵𝗹𝗲𝘆 micropigmentación paso a paso

 

La 𝗺𝗶𝗰𝗿𝗼𝗽𝗶𝗴𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗰𝗶ó requereix d'un tracte personalitzat i de confiança per aconseguir un resultat satisfactori.


Quan et facis un tractament a 𝗚𝗿𝗮𝗻𝘁 𝗔𝘀𝗵𝗹𝗲𝘆 micropigmentació, en arribar al centre, et donarem tota la informació del tractament, detallant cada part del procés, a més d'explicar-te el formulari de consentiment que demanam que empleis previament a iniciar la micropigmentació.


En aquest moment, et podrem resoldre qualsevol dubte que puguis tenir abans de començar amb el tractament.


𝙋𝙚𝙧 𝙢é𝙨 𝙞𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙖𝙘𝙞ó 𝙤 𝙥𝙚𝙧 𝙘𝙤𝙣𝙨𝙚𝙧𝙩𝙖𝙧 𝙪𝙣𝙖 𝙘𝙞𝙩𝙖 𝙖𝙢𝙗 𝙚𝙣 𝙂𝙧𝙖𝙣𝙩 𝘼𝙨𝙝𝙡𝙚𝙮, 𝙚𝙡 𝙩𝙚𝙡è𝙛𝙤𝙣 é𝙨 : 650048023


La micropigmentación requiere de un trato personalizado y de confianza para conseguir un resultado satisfactorio.


Cuando te hagas un tratamiento en Grant Ashley micropigmentació, al llegar al centro, te daremos toda la información, detallando cada parte del proceso, además de explicarte el formulario de consentimiento que deberás rellenar previamente a iniciar la micropigmentación .


En este momento, podremos resolver cualquier duda que puedas tener antes de comenzar con el tratamiento.

 


 La segona passa en el procés de la micropigmentació és l’assessorament per part de l’especialista. Aquest será el moment en el qual en Grant Ashley orientarà i recomanarà quina forma, ubicació, tamany i color considera més adequats per a obtenir un resultat satisfactori d’acord amb el rostre, l’edat i l’estil personal.

A la vegada, escoltarà quins són els gusts de cada persona per tal d’adaptar-se al màxim a allò que cerca.

És fonamental la comunicació entre el pacient i l’especialista, ja que entre els dos aconseguiran obtenir el millor resultat possible.




El segundo paso en el proceso de la micropigmentación es el asesoramiento por parte del especialista. Este será el momento en el que en Grant Ashley orientará y recomendará qué forma, ubicación, tamaño y color considera más adecuados para obtener un resultado satisfactorio de acuerdo con el rostro, la edad y el estilo personal.

A la vez, escuchará cuáles son los gustos de cada persona con el fin de adaptarse al máximo a lo que busca.

Es fundamental la comunicación entre el paciente y el especialista, ya que entre los dos lograrán obtener el mejor resultado posible.

𝙋ara 𝙢á𝙨 𝙞𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙖𝙘𝙞ón 𝙤 𝙥ara 𝙘𝙤𝙣c𝙚𝙧𝙩𝙖𝙧 𝙪𝙣𝙖 𝙘𝙞𝙩𝙖 con 𝙂𝙧𝙖𝙣𝙩 𝘼𝙨𝙝𝙡𝙚𝙮, 𝙚𝙡 𝙩𝙚𝙡é𝙛𝙤𝙣o es : 650048023

 


 

𝗟𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗰𝗲𝗿𝗮 𝗽𝗮𝘀𝘀𝗮 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗺𝗶𝗰𝗿𝗼𝗽𝗶𝗴𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗰𝗶ó, una vegada que s’ha emplenat el formulari, s’ha assessorat al pacient i s’han resolt els dubtes, es passa a realizar 𝗲𝗹 𝗱𝗶𝗯𝘂𝗶𝘅 𝗽𝗿𝗲𝘃𝗶.

En aquesta moment, l’especialista, d’acord amb allò que li ha transmès el pacient i el que considera més adequat al rostre i a l’estil de cada persona, realitza el dibuix a llapis sobre la pell.

D’aquesta manera 𝗹𝗮 𝗽𝗮𝗰𝗶𝗲𝗻𝘁 𝗽𝗼𝘁 𝘃𝗲𝘂𝗿𝗲 la ubicació, la forma, el tamany i el color del tractament que es realitzarà, i podrà visualitzar 𝗲𝗹 𝗿𝗲𝘀𝘂𝗹𝘁𝗮𝘁 𝗮𝗯𝗮𝗻𝘀 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗲𝗻ç𝗮𝗿 𝗮 𝗺𝗶𝗰𝗿𝗼𝗽𝗶𝗴𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿.

És en aquest moment, en què el pacient podrà comprovar el dibuix previ modificar si fa falta, allò que consideri, per tal de que s’adapti exactament a allò que cerca.



𝗘𝗹 𝘁𝗲𝗿𝗰𝗲𝗿 𝗽𝗮𝘀𝗼 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗺𝗶𝗰𝗿𝗼𝗽𝗶𝗴𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗰𝗶ó𝗻, una vez que se ha completado el formulario, se ha asesorado al paciente y se han resuelto las dudas, se pasa a realizar 𝗲𝗹 𝗱𝗶𝗯𝘂𝗷𝗼 𝗽𝗿𝗲𝘃𝗶𝗼.

En este momento, el especialista, de acuerdo con lo que le ha transmitido el paciente y lo que considera más adecuado al rostro y al estilo de cada persona, realiza el dibujo a lápiz sobre la piel.

De esta manera 𝗹𝗮 𝗽𝗮𝗰𝗶𝗲𝗻𝘁𝗲 𝗽𝘂𝗲𝗱𝗲 𝘃𝗲𝗿 la ubicación, la forma, el tamaño y el color del tratamiento que se realizará, y podrá visualizar 𝗲𝗹 𝗿𝗲𝘀𝘂𝗹𝘁𝗮𝗱𝗼 𝗮𝗻𝘁𝗲𝘀 𝗱𝗲 𝗲𝗺𝗽𝗲𝘇𝗮𝗿 𝗮 𝗺𝗶𝗰𝗿𝗼𝗽𝗶𝗴𝗺𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿.

Es en este momento, en que el paciente podrá comprobar el dibujo previo, modificar si hace falta, lo que considere, a fin de que se adapte exactamente a lo que busca.

𝙋ara 𝙢á𝙨 𝙞𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙖𝙘𝙞ón 𝙤 𝙥ara 𝙘𝙤𝙣c𝙚𝙧𝙩𝙖𝙧 𝙪𝙣𝙖 𝙘𝙞𝙩𝙖 con 𝙂𝙧𝙖𝙣𝙩 𝘼𝙨𝙝𝙡𝙚𝙮, 𝙚𝙡 𝙩𝙚𝙡é𝙛𝙤𝙣o es : 650048023 




𝙐𝙣𝙖 𝙫𝙚𝙜𝙖𝙙𝙖 𝙦𝙪𝙚 𝙡𝙖 𝙥𝙖𝙘𝙞𝙚𝙣𝙩 𝙝𝙖 𝙧𝙚𝙫𝙞𝙨𝙖𝙩 𝙡𝙖 𝙨𝙞𝙢𝙪𝙡𝙖𝙘𝙞ó de la cella realitzada i és el resultat desitjat, comença el procés de micropigmentació.

Seguint la forma del dibuix realitzat, 𝙡’𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡𝙞𝙨𝙩𝙖 𝙖𝙣𝙞𝙧à 𝙥𝙞𝙜𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙣𝙩 𝙥è𝙡𝙨 per anar emplenant i donant forma a la cella.

Sempre utilitzant el pigment del color més similar al del pèl propi de cada persona i donant una densitat 𝙙’𝙖𝙘𝙤𝙧𝙙 𝙖𝙢𝙗 𝙚𝙡 𝙧𝙚𝙨𝙪𝙡𝙩𝙖𝙩 𝙦𝙪𝙚 𝙚𝙨 𝙘𝙚𝙧𝙦𝙪𝙞. Els pèls es dibuixen seguint el sentit del creixement de la pròpia cella per tal d’aconseguir un resultat més natural i integrat amb el rostre de la pacient.


𝘎𝘳𝘢𝘯𝘵 𝘈𝘴𝘩𝘭𝘦𝘺 𝘵é 𝘤𝘦𝘯𝘵𝘳𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘱𝘪 𝘢 𝘐𝘯𝘤𝘢. 𝘈 𝘮é𝘴 𝘤𝘰𝘭·𝘭𝘢𝘣𝘰𝘳𝘢 𝘢𝘮𝘣 𝘤𝘭í𝘯𝘪𝘤𝘢𝘴 𝘺 𝘤𝘦𝘯𝘵𝘳𝘦𝘴 𝘥𝘦 𝘔𝘢𝘭𝘭𝘰𝘳𝘤𝘢. 𝘗𝘢𝘭𝘮𝘢, 𝘈𝘯𝘥𝘳𝘢𝘵𝘹, 𝘔𝘢𝘯𝘢𝘤𝘰𝘳, 𝘦𝘵𝘤.

 

𝙐𝙣𝙖 𝙫𝙚𝙯 𝙦𝙪𝙚 𝙡𝙖 𝙥𝙖𝙘𝙞𝙚𝙣𝙩𝙚 𝙝𝙖 𝙧𝙚𝙫𝙞𝙨𝙖𝙙𝙤 𝙡𝙖 𝙨𝙞𝙢𝙪𝙡𝙖𝙘𝙞ó𝙣 de la ceja realizada y el resultado es el deseado, comienza el proceso de micropigmentación.

Siguiendo la forma del dibujo realizado, 𝙚𝙡 𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡𝙞𝙨𝙩𝙖 𝙞𝙧á 𝙥𝙞𝙜𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙣𝙙𝙤 𝙥𝙚𝙡𝙤𝙨 para ir rellenando y dando forma a la ceja.

Siempre utilizando el pigmento del color más similar al del pelo propio de cada persona y dando una densidad 𝙙𝙚 𝙖𝙘𝙪𝙚𝙧𝙙𝙤 𝙘𝙤𝙣 𝙚𝙡 𝙧𝙚𝙨𝙪𝙡𝙩𝙖𝙙𝙤 𝙦𝙪𝙚 𝙨𝙚 𝙗𝙪𝙨𝙦𝙪𝙚. Los pelos se dibujan siguiendo el sentido del crecimiento de la propia ceja para conseguir un resultado más natural e integrado con el rostro de la paciente

𝙋ara 𝙢á𝙨 𝙞𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙖𝙘𝙞ón 𝙤 𝙥ara 𝙘𝙤𝙣c𝙚𝙧𝙩𝙖𝙧 𝙪𝙣𝙖 𝙘𝙞𝙩𝙖 con 𝙂𝙧𝙖𝙣𝙩 𝘼𝙨𝙝𝙡𝙚𝙮, 𝙚𝙡 𝙩𝙚𝙡é𝙛𝙤𝙣o es : 650048023

𝘎𝘳𝘢𝘯𝘵 𝘈𝘴𝘩𝘭𝘦𝘺 𝘵𝘪𝘦𝘯𝘦 𝘤𝘦𝘯𝘵𝘳𝘰 𝘱𝘳𝘰𝘱𝘪𝘰 𝘦𝘯 𝘐𝘯𝘤𝘢. 𝘈𝘥𝘦𝘮á𝘴 𝘤𝘰𝘭𝘢𝘣𝘰𝘳𝘢 𝘤𝘰𝘯 𝘤𝘭í𝘯𝘪𝘤𝘢𝘴 𝘺 𝘤𝘦𝘯𝘵𝘳𝘰𝘴 𝘥𝘦 Mallorca e Ibiza.




0 Comments:

Post a Comment