Qui és en Grant Ashley?

 

 

 


 

Bones, som en Grant, vaig néixer a Anglaterra i amb 7 anys vaig venir a viure a Mallorca. Al principi vivia a #umoll, desprès #pollença, #Sapobla i ara a #Inca.


Al 2014 vaig decidir anar a #Alemanya per estudiar la #Micropigmentacio. En aquell llavors, la tècnica era poc coneguda a Espanya i allà tenen un sistema molt complet i me va estirar molt la profesionalitat de l'Acadèmia @riso_pmu.


Desprès de varis anys dedicant-me professionalment, vaig decidir perfeccionar-me fent varis cursos a #barcelona amb @goldeneye_micropigmentation
amb formador@s com @anapaullasavoy @gisbert.mario @camilaemanuelebeauty @lew_grady, entre altres.


Al 2018 vaig començar a col·laborar amb clíniques i centres de tota l'illa de Mallorca i Eivissa.


Al 2019 vaig obrir el meu propi centre dedicat a la micropigmentació on fa feina @irinaclementmicro i pacogarcies.


Poc a poc anam cresquent, oferint el millor tractament i servei que podem, sempre amb ganes de aprendre més i disfrutar del que feim.


Per sabre més, per reservar cita o que respongui alguna pregunta, podeu escriure'm un whatsapp al 650048023.

0 Comments:

Post a Comment